La premsa europea s’acosta al Penedès de la mà d’enoturismePENEDÈS

Aquests mesos de setembre i octubre, el Penedès està rebent un gran nombre de periodistes procedents de diferents països, interessats per conèixer l’àmplia oferta d’enoturismePENEDÈS.

Durant els mesos de setembre i octubre, coincidint amb l’època de la verema i amb una de les èpoques de més activitat vitivinícola als cellers, el Penedès està rebent un gran nombre de periodistes especialitzats, amb l’objectiu de poder viure en primera persona les múltiples possibilitats del territori.

L’objectiu d’aquests press trips, o viatges de premsa, és que aquests professionals puguin explicar un cop retornats als seus països, tot el que el Penedès ofereix per a tots els aficionats al vi, i a les activitats que se’n deriven.

Aquests periodistes procedents de Polònia, Holanda, Itàlia, Regne Unit, França i Finlàndia, han pogut gaudir d’experiències singulars que ens ajuden a promocionar el Penedès. Activitats de verema, maridatges i visites a cellers han estat l’eix central del press trip dels italians i un comú denominador a tots els viatges de premsa. Els polonesos s’han interessat també pel patrimoni cultural i arquitectònic del territori i els francesos, per la gastronomia als excel·lents restaurants que hi ha al Penedès. Una revista de viatges del Regne Unit ha volgut copsar l’ampli ventall d’activitats per a tots els públics que ofereix el territori, des de museus, termalisme, nàutica, gastronomia, rutes en bicicleta,... I una revista de golf & càmpings holandesa s’ha centrat en aquests dos temes a l’hora de visitar-nos.

Aquest tipus d’accions, segons enoturismePENEDÈS, són importantíssimes de cara a la difusió de l’oferta del territori, motiu pel qual cal mantenir l’aposta per les mateixes.